perjantaina

Perjantai 26.3.2010

Rakas päiväkirja,

tänään olin fysiikan ylioppilaskokeessa. Luulen, että se meni hyvin. Kompastuin kompaan, mutta tunnelma on katossa. Kokeet ovat ohi, eli ohi on. Tänään viina raikaa. Kuuntelen nyt Dream Theaterin taideteosta, 42-minuuttista Six Degrees of Inner Turbulencea. Se on hieno.

Asiaa olisi paljon, mutta kirjoitusintoa ei. Toisaalta, eipä unohdetussa ole koskaan tainnut mitään kovin hienoa tekstiä ollakaan.

Jopossa on hauskaa pelata. Eilen historiallisesti, ensimmäistä kertaa sinä aikana kun olen kyseisessä joukkueessa pelannut, johdimme ottelua! Hävisimme niukasti 6-5. Syytän puolustusta, koska Stellan mielestä maalivahdin tehtävä on tärkein, eikä maalivahti suinkaan ole se, jonka puuttumisesta kentältä on vähiten haittaa koko joukkueelle.

PS. Irina valitsi huonon päivän.

1 kommentti:

  1. mä syytän tuomaria se ei v**** viheltäny maalia ku mun laukaus kävi melkeen maaliviivalla eikse tiedä ketä mä oon

    VastaaPoista